مجله اینترنتی فناوری و تکنولوژی

در مجله اینترنتی فناوری و تکنولوژی به معرفی و آموزش جدیدترین مطالب دنیای IT میپردازیم

مجله اینترنتی فناوری و تکنولوژی

در مجله اینترنتی فناوری و تکنولوژی به معرفی و آموزش جدیدترین مطالب دنیای IT میپردازیم

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود. این روش پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می‌شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود؛ این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

سئو کلاه - سفید چیست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه – سفید به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. این همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می‌شود زیرا دلیل آن این است که یا اجرای بلند مدت داشته و یا از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های صحیح جهت بدست آوردن رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌های جستجو استفاده می‌کند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)

به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه – سیاه اشاره به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و بکارگیری این روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد.

انجام تاکتیک‌های سئو کلاه – سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود.

دکتر سئو ارایه دهنده خدمات بهینه سازی سایت در موضوعات رقابتی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی